fredag 30 april 2010

Tunika till lilltjejen



Arbetar för fullt med beställningar! Det är så roligt att mina kläder uppskattas och att flera kunder återkommer. Den bästa responsen! Hur som helst har jag upptäckt några "hål" i mina barns garderob. Då syftar jag inte på trasiga kläder utan att det snarare fattas kläder - både T shirts och byxor inför vår och sommar - framför allt hos största tjejen. Lilltjen får ju ärva det mesta. I det här inlägget visas en tunika i det orangea molntyget som sytts till minstingen. Även hon måste ju få något nytt ibland! För övrigt har jag tänkt sy byxor och T-shirts i mina avlagda plagg, men jag återkommer mer om det i ett annat inlägg.

Trevlig Valborg

Mönster: Se här
Tyg: Molnytg från JNYdesign
Storlek: 74/80

1 kommentar:

Mammans Dagbok sa...

Va kul att du hittade till mig, å nu hittade ju jag till dig! :-) Du gör sååå fina kläder Anna, så himla kul! Så ni var också inne och gjorde ett försök, å va skönt att det lyckades! Tror att de sa att det var 50% chans att det lyckas.....Jag är super nervös och hoppas verkligen att det hela går vägen, men det blir som det blir, bra på det ena eller andra sättet.. Hoppas ni har en trevlig Valborgshelg, massa kramar! /Kristine